Prosimy zwrócić uwagę, że gwarancją rezerwacji wybranego terminu jest otrzymanie od nas wiadomości email z potwierdzeniem rezerwacji a następnie wpłata zadatku.
Ważne informacje
Płatne po przyjeździe, pierwszego dnia, za cały okres pobyt.Warunki rezerwacji:
Wciągu 3 dni od daty zgłoszenia rezerwacji należy dokonać wpłaty 25% zadatku na numer konta bankowego podanego w odpowiedzi na emaila: kontakt@agro-szkwa.pl
Forma płatności
gotówka, przelew na konto, blik.
Co się dzieje kiedy wyślę zapytanie o rezerwację?
Twoje zapytanie o rezerwację trafia na naszą skrzynkę pocztową. Otrzymujesz także powiadomienie na maila podanego w formularzu.
Najszybciej jak to możliwe zabieramy się za sprawdzenie dostępności terminu i wybranego pokoju lub apartamentu.Tu prosimy o cierpliwość. Codziennie otrzymujemy wiele zapytań i każde realizujemy w kolejności pojawienia się na naszej skrzynce. Rozumiemy, że rezerwacja terminu to sprawa ważna i czasami właśnie ona decyduje o tym kiedy można wziąć urlop lub wpływa na inne decyzje. Staramy się ekspresowo odpowiadać na zapytania i Wasze maile, ale czasami pojawiają się sytuacje losowe w naszym gospodarstwie i czas odpowiedzi może się nieco wydłużyć. A wtedy ślicznie dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Kiedy sprawdzimy Twoje zapytanie otrzymasz od nas informację czy w wybranym terminie możliwa jest rezerwacja.
Następnie prosimy o postępowanie zgodnie z informacjami podanymi w mailu. Jeżeli Twój wybrany termin jest dostępny, to ostateczną gwarancją rezerwacji terminu jest wpłata zadatku w wysokości uzależnionej od wybranych szczegółów pobytu.
A teraz pozostaje już czekać na datę wyjazdu 🙂 Jeżeli chcesz sprawdzić jak do nas dojechać – zobacz szczegóły w kontakcie.